هتل های برتر در سنگاپور
نوشته شده توسط : نیکی

2 . هتل ماریوت تنگ پلازا سنگاپور – Singapore Marriott Tang Plaza Hotel

یکی دیگر از 10 هتل برتر سنگاپور هتل ماریوت تنگ پلازا است که در قلب خیابان اورچارد در منطقه خرید و سرگرمی سنگاپور واقع شده است . اتاق های بزرگ و مجهز ، چندین رستوران ، استخر روباز ، سالن بدنسازی ، مرکز اسپا ، سونا و فروشگاه تنها بخشی از امکانات هتل 5 ستاره ماریوت سنگاپور هستند . در این هتل به رفاه و راحتی مسافران بسیار توجه شده و کارکنان آن به هنگام ارائه خدمات و سرویس رفتاری پسندیده دارند .

3 . هتل رافلز سنگاپور – Raffles Singapore

رافلز که یکی از هتل های 5 ستاره سنگاپور می باشد در سال 1887 میلادی راه اندازی شده و کمتر از یک کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد . این هتل لوکس با قدمتی بیش از 125 سال بارها مورد بازسازی قرار گرفته تا از دیگر رقبای خود در جذب گردشگر عقب نماند . هتل پنج ستاره رافلز در کنار داشتن امکاناتی چون استخر شنا ، مرکز اسپا ، رستوران و سالن ورزش ، خدماتی کامل ارائه می دهد که مسافران را از انتخاب این هتل راضی می سازد .

4 . هتل شانگری لا سنگاپور – Shangri-La Hotel Singapore

اگر برای سفر به سنگاپور به دنبال هتلی خوب هستید هتل شانگری لا می تواند گزینه مناسبی باشد . این هتل در منطقه تفریحی و خرید سنگاپور ، اورچارد واقع شده و با کارکنان مجرب ، خدمات عالی ، امکانات با کیفیت و موقعیت مناسب توانسته خود را در میان بهترین هتل های سنگاپور جای دهد . هتل 5 ستاره شانگری لا بیش از 750 اتاق دارد و استخر ، سالن ورزشی ، زمین تنیس ، رستوران ، مرکز اسپا و اینترنت وای فای از جمله امکانات گنجانده شده در این هتل می باشد .

5 . هتل سوئیس اوتل استمفورد سنگاپور – Swissotel The Stamford Singapore

تور سنگاپور هتل 5 ستاره یکی از محبوب ترین تورهای این کشور است که با ارائه امکانات و خدمات با کیفیت از طرف هتل ، گردشگران سفری بیادماندنی خواهند داشت . هتل سوئیس اوتل استمفورد جز بلندترین هتل های بنا شده در منطقه جنوب شرقی آسیاست . اتاق های هتل سوئیس سنگاپور بسیار مجهز بوده و دیدگاه هایی خیره کننده از شهر ارائه می دهند . بیش از 10 کافه و رستوران با منوی غذایی متنوع ، 6 زمین تنیس ، استخر ، روم سرویس 24 ساعته و سالن ورزش از تاپ ترین امکانات هتل به شمار می آیند .

6 . هتل مارینا بی سندز سنگاپور – Marina Bay Sands Singapore

مارینا بی سندز به عنوان یکی از نام آشناترین هتل های این کشور در سال 2010 راه اندازی شد و خیلی زود خود را در میان محبوبترین هتل های سنگاپور جای داد . این هتل 2560 اتاق در سه برج 55 طبقه ای خود دارد و امکانات آن مطابق با نیاز تمامی رده های سنی طراحی و فراهم شده است . لازم به ذکر است که سه آسمانخراش این هتل در بالا توسط سازه کشتی مانندی به یکدیگر متصل شده اند . استخر ، مرکز اسپا ، رستوران و کافه ، مرکز تناسب اندام ، ماساژ ، سونا و جکوزی از جمله امکانات هتل مارینا ، از برترین هتل های سنگاپور می باشند .

10 هتل برتر سنگاپور

7 . هتل ماندارین اورینتال سنگاپور – Mandarin Oriental Singapore

اگر شما از علاقه مندان به خرید در سنگاپور هستید هتل پنج ستاره ماندارین اورینتال برای اقامتتان انتخاب خوبی است چرا که این هتل با موقعیتی مناسب در مرکز شهر ، دسترسی راحتی به گزینه های مختلف خرید دارد . از جمله امکانات هتل ماندارین می توان به مواردی چون 527 اتاق و سوئیت مجهز ، رستوران ، استخر ، زمین تنیس ، اسپا ، اینترنت وای فای ، لاندری ، روم سرویس و سالن ورزش اشاره نمود . این هتل یکی از گران ترین و لوکس ترین هتل های سنگاپور می باشد .

8 . هتل پن پاسیفیک سنگاپور – Pan Pacific Singapore

پن پاسیفیک که از تاپ ترین هتل های پنج ستاره سنگاپور محسوب می گردد با معماری جذاب و مدرن خود در قلب منطقه تجاری این کشور واقع شده است . مدیریت این هتل از زمان تاسیس سعی نموده با به روی کار آوردن کارکنان مجرب و آموزش دیده در کنار امکانات و خدمات با کیفیت رضایت مسافران را جلب نموده و آنان را به اقامت مجدد در سفرهای بعد در این هتل ترغیب سازد . هتل پن پاسیفیک چندین رستوران ، استخر ، سالن ورزش ، اتاق ها و سوئیت های دلباز ، زمین تنیس و روم سرویس دارد .

9 . هتل فور سیزن سنگاپور – Four Seasons Hotel Singapore

هتل فور سیزن در بلوار اورچارد واقع شده و درایوی 25 دقیقه ای تا فرودگاه بین المللی چانگی سنگاپور فاصله دارد . این هتل که از جمله هتل های شیک در سنگاپور به شمار می آید در نزدیکی خیابان اورچارد که مملو از گزینه های خرید و سرگرمی است قرار گرفته است . خدمات و امکانات این هتل با کیفیت می باشد و کارکنان آن با مسافران رفتاری شایسته و پسندیده دارند . استخر ، مرکز تناسب اندام ، اسپا ، سونا ، ماساژ ، رستوران ، اینترنت وای فای رایگان ، جکوزی ، روم سرویس و اتاق های عایق صوتی از موارد موجود در فور سیزن 5 ستاره می باشد .

10 . هتل اس تی رجیس سنگاپور – The St. Regis Singapore

یکی دیگر از هتل های برتر در سنگاپور هتل اس تی رجیس می باشد که در فاصله 18 کیلومتری فرودگاه چانگی واقع شده است . خیابان اورچاد به این هتل نزدیک است و با یک پیاده روی 10 دقیقه ای باغ های گیاه شناسی که از جاذبه های سنگاپور می باشند در دسترس علاقه مندان خواهد بود . از جمله امکانات اس تی . رجیس می توان به مواردی چون استخر روباز ، اینترنت وای فای رایگان ، خدمات زیبائی ، سالن ورزش ، اسپا ، رستوران ، انواع ماساژ ، روم سرویس و … اشاره نمود .


شیک ترین هتل های سنگاپور




:: برچسب‌ها: هتل های سنگاپور ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: